Notice: unserialize(): Error at offset 883998 of 884703 bytes in /home/gorec126/public_html/libraries/src/Cache/CacheController.php on line 182
Методичні зустрічі вчительки історії
  
  
  

Заходи, події

Методичні зустрічі вчительки історії

Насиченим періодом методичних зустрічей став вересень для вчительки історії ліцею Олени Бурлаки. Заходи для навчання і професійного зростання поєдналися з можливостями обміну власним досвідом роботи.

5-6 вересня на запрошення партнерів з Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» (м. Дніпро) О. Бурлака взяла участь у роботі 5 щорічної Конференції німецько-української історичної комісії «Спогади про Другу світову війну в Німеччині та Україні після 1945 р.» Під час заходу була можливість познайомитися з науковими доробками українських та німецьких учених у галузі дослідження політики пам’яті в Україні після 1945 р., зокрема, її динаміку за доби незалежності.

19-20 вересня на запрошення ТОВ «Український освітянський видавничий центр «Оріон» Олена Вікторівна як член авторського колективу підручників «Вступ до історії» для 5 класу та «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)» для 6 класу  взяла участь у презентації творчих надбань видавництва у рамках Львівського книжкового форуму.

26-28 вересня О. Бурлака взяла участь у заходах фіналу XVI Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів, аспірантів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності» (конкурс проходить за сприяння МОН України, Українського інституту вивчення Голокосту «Ткума» та Музею «Пам’ять єврейського народу та Голокост в Україні»). Зокрема, разом з колегами по підручникотворенню доктором Ігорем Щупаком та Іриною Піскарьовою О.В. Бурлака провели педагогічний семінар «Підручники історії нового покоління та їх мультимедійні перспективи». Під час заходу автори познайомили колег із електронними та паперовими версіями підручників з історії для 5 та 6 класу, анонсували видання робочих зошитів з історії нового формату, розглянули перспективи залучення гаджетів у освітній процес та інструментами створення підручника, що забезпечує реалізацію компетентнісного підходу в навчанні. Також відбулися індивідуальні діалоги з колегами вчителями історії, під час яких особливо приємно було чути схвальні відгуки про роботу нашого творчого колективу.