Наукове товариство "ТЕМП"
Наукове товариство "ТЕМП"
Наукове ліцейне товариство – одна із форм залучення ліцеїстів до науково-дослідної роботи. Це творче об'єднання ліцеїстів, яке забезпечує їх інтелектуальний і духовний розвиток, підготовку до активної діяльності у галузі науки та сприяє самовизначенню в майбутній професії.
Мета:
Формування інтелектуального співтовариства з власними традиціями.
Створення умов, що сприяють виявленню, розкриттю і стимулюванню інтересів та нахилів учнів до науково-пошукової діяльності.
Формування усвідомленого сприйняття науки як однієї з найбільших цінностей сучасної цивілізації.
Задоволення потреб ліцеїстів у пізнавальній, комунікативній, фізичній, естетичній, творчій діяльності.
Розвиток навичок уміння працювати в команді.
Розвиток пізнавально-пошукової активності.
Організація і проведення науково-дослідної роботи.
Склад наукової ради: голова ради, учні, вчителі.
Завдання Ради наукового ліцейного товариства:
Об' єднати учнів, що прагнуть досягти високих результатів.
Організувати та аналізувати результати пошукової діяльності ліцеїстів.
Забезпечити з в’язок учнівського та педагогічного колективів.
Учні ліцею вступають у товариство на підставі особистого бажання й рекомендації вчителя. Раду товариства налічує 18 членів строком на 1 рік на чолі з головою Ради. Кожен учень ліцею обирає тему для індивідуальної дослідної роботи, керуючись своїми пізнавальними інтересами й можливостями, а також порадами-рекомендаціями учителів - наукових керівників.
Консультанти з роботи над науковим дослідженням ліцейні вчителі.
Що входить в обов 'язки консультантів:
- підготовка програм для індивідуальної діяльності учнів, включаючи опис цілого процесу навчання в творчій групі (для наукових керівників);
- надання учням допомоги у виборі індивідуальної дослідної теми;
- надання учням допомоги у доборі літератури та складанні плану роботи над дослідженням.
Форми діяльності НЛТ:
- Науково-дослідницька діяльність у секціях МАН
- Олімпіади з базових дисциплін
- Інтелектуальні ігри
- Інтернет - олімпіади
- Конкурси
- Науково-практичні конференції
- Турнір юних економістів
- Конкурс “Учень року”
- Фестивалі
- Організація і проведення предметних тижнів
За підсумками науково-дослідної роботи учні представляють творчі звіти за конкретний період часу. Форми творчих звітів можуть бути різноманітними: реферат; проект; звіт про експеримент; модель, макет; розробка тематичної екскурсії; створення портфоліо; комп'ютерні програми; наукові роботи; фільми.