Ліцеїстка серед переможців Всеукраїнського турніру серед старшокласників з права
Учениця 10-Б класу ліцею Кайсен Дарина увійшла до числа фіналістів Всеукраїнського турніру з права серед старшокласників, організованого Навчально-науковим інститутом права та політології Українського державного університету ім. М. Драгоманова. Турнір відбувався протягом березня-квітня 2025 року та об’єднав понад 1000 учасників зі всієї України. До фіналу увійшли близько 150 осіб. Урочиста церемонія нагородження відбулася25 квітня 2025 р.
Участь у конференції "Мова як генетичний код народу: із минулого до сьогодення"
23 квітня учениця 11-Б класу ліцею Козаченко Владислава взяла участь у XVIII Всеукраїнській учнівській конференції "Мова як генетичний код народу: із минулого до сьогодення". Захід проходив у Черкаській спеціалізованій школі І-ІІІ ст. №28 ім. Т.Г. Шевченка. Участь взяли учні та педагоги з Києва, Дніпра, Одеси, Миколаєва, Кривого Рогу, Черкас, Сміли, Городища, Звенигородки та Тального.
Вебінар «Протидія вербуванню дітей до протиправної діяльності: інструменти для освітян»
22 квітня педагоги ліцею взяли участь у вебінарі "Протидія вербуванню дітей до протиправної діяльності: інструменти для освітян". Вебінар організували громадська організація «Стоп секстинг», Державна служба якості освіти України.
Підсумки виставки "Photofest 2025" — емоції, кадри, натхнення!
22 квітня відбулося підведення підсумків фотовиставки Photofest 2025, яка цього року об'єднала неймовірно талановитих учнів Городищенського економічного ліцею - членів гуртка любителів цифрової фотографії (керівник гуртка - Ровінчук Роман Олегович).
Міжвідомча нарада з питань запобігання булінгу, вербуванню і тероризму
З метою консолідації зусиль зацікавлених сторін для ефективного запобігання проявам булінгу, вербування та тероризму серед дітей і молоді, обговорення поточних викликів, напрацювання міжвідомчих механізмів взаємодії та координації дій у межах профілактики і реагування на відповідні загрози, практичний психолог Хоменко Лідія Петрівна 16 квітня взяла участь у міжвідомчій нараді за участю представників територіальних органів Національної поліції і Служби безпеки України в Черкаській області.
Великодні листівки для захисників України
Наш ліцей доєднався до волонтерських заходів з нагоди Великодніх свят. За ініціативою волонтерів учениці ліцею Полинько Анастасія, Догадіна Софія, Бур'ян Юліана, Лисенко Марічка, Середа Аріна, Бондаренко Настя, Гаркуша Влада, Сладковська Вероніка, Бондаренко Настя, Крижанівська Наталія, Дякун Анна, Малахова Дарія, Кравець Поліна, Коваленко Анастасія приготували для захисників листи із щирими привітаннями, малюнки, обереги, навіть власноруч створену картину. У своїх посиланнях учні висловили щиру вдячність, та наголосили, що саме завдяки незламності воїнів вони мають змогу вчитися, розвиватися, мріяти про світле майбуття без війни.
Весняна екоакція восьмикласників
15 квітня учні 8 класу разом зі своїм класним керівником Клепком Ігорем Володимировичем та практичним психологом Хоменко Лідією Петрівною провели екологічну акцію з прибирання закріпленої за навчальним закладом території міста на міському пляжі біля р. Вільшанки.
Участь у навчанні тренерів НУШ від ГС "Освіторія"

Екскурсія ліцеїстів до Приватбанку в рамках Global Money Week
Протягом з 17 до 30 березня 2025 року в Україні відзначався Global Money Week. Цього року темою заходу було "Обирай надійну (неупереджену) фінансову інформацію, подбай про своє фінансове майбутнє".
Repair кафе
Учні 11-А класу в рамках інженерного тижня висунули ідею проведення заходу в стилі "Repair кафе". Заклади такого типу функціонують у 84 країнах світу. Їх родзинка в тому, що будь-хто має змогу прийти в repair-кафе і навчитися ремонтувати побутові прилади,техніку. Там їх навчають цій справі інженери-волонтери.
Інженерний тиждень 2025
З 7 по 11 квітня в ліцеї вчителем фізики Ігорем Володимировичем Клепком були проведені тематичні уроки і заходи в рамках Інженерного тижня-2025. Темою цьогорічного Інженерного тижня було «Відновлення і збереження», як реакція на зміни в країні та світі. У такий спосіб ми продовжуємо працювати у напрямку посилення самозарадності (уміння забезпечити свій простір самостійно) учнів.