Ліцейний бук-слем до Національного тижня читання

07 грудня у рамках Всеукраїнської інформаційно-просвітницької тематичної акції «Національний тиждень читання», мета якої консолідувати українське суспільство навколо читання як тренду, проведено ліцейний БУК-СЛЕМ.

У цьому році акція проходить під гаслом «Бути своїм», що означає зв̓язок між поколіннями, подолання віддалі між відомими літераторами і читачами. Бук-слем-це змагання учнівських груп на кращу «рекламну кампанію» по просуванню обраної книги. Мета - надихнути, змотивувати, прочитати рекламовану книгу. Від класів представлено рекламні кампанії: «LoveReading»(8 клас), «Парадокс»(9-А клас), «Літхаус»(9-Б клас), «Книжковий арсенал»(10-А клас), «Книжковий бум»(10-Б клас), «Книгарня Поттера-Холмса»(11 клас). Ліцеїсти «просували» рекламу обраних книг, а саме: розповсюджували рекламний матеріал (закладки, постери, буклети); створили рекламу книги для Тік-Току із відповідним QR; виготовили комікси; зацікавленим читачам на руку наділи браслети (кожен клас мав свій колір) із рекламованим твором, який зацікавив і який є бажання прочитати у майбутньому. Креативо, пізнавально, у взаємодії і з натхненням відбувалися змагання. Ліцеїсти переконалися, що читати – це дійсно тренд; «Бути своїм» - це розширювати власний читацький досвід і розуміти, усвідомлювати досвід поколінь, щоб мати ресурс гідно прийняти виклики сьогодення.