Заходи, події

Фестиваль педагогічної майстерності в ліцеї

Протягом лютого-березня в ліцеї проходив "Фестиваль педагогічної майстерності" - серія відкритих уроків, проведених педагогами ліцею, на яких відвідувачами були інші колеги-педагоги. Метою заходу був обмін досвідом та кращими практиками організації освітньої діяльності під час уроків, ознайомлення з методикою проведення сучасного уроків молодих педагогів закладу. Всього було проведено 10 відкритих уроків протягом місяця. Детальніше про проведені уроки від самих педагогів:

Бурлака О.В., урок історії України в 11-А класі “Реформування економіки незалежної України”. Метою уроку було розвивати вміння аналізувати статистичну інформацію для формування уявлення про загальноісторичні процеси, активізація пізнавальної активності здобувачів освіти шляхом організації дослідницької діяльності та залучення ігрових технологій сучасних інтернет ресурсів Mentimeter та Learningapps; уміння аналізувати історичні процеси та явища, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між ними.  Корисний досвід для колег: можливості формування математичної компетентності для розвитку історичного мислення учнівства, використання цифрових технологій в освітньому процесі. 

Здоренко Ж.І., урок зарубіжної літератури у 11-Б класі “Ернест Гемінгвей.Філософсько-символічний зміст повісті-притчі “Старий і море”. Мета:  ознайомити із життям та творчістю  Е.Хемінгуея; визначити проблематику  і мотиви, конкретний і філософський  плани повісті Е.Хемінгуея «Старий і море»; розглянути образну систему твору; удосконалювати навички художнього аналізу, вміння висловлювати та аргументувати свою думку, розвивати асоціативне мислення, активізувати їх пізнавальні інтереси, формувати моральні цінності та ідеали,життєві компетентності учнів. 

Хоменко Л.П., урок основ здоров’я у 8 класу "Спілкування підлітків". Мета уроку: визначити ознаки  дружнього, не дружнього і небезпечного спілкування; досліджувати зміни якості спілкування; вчити прогнозувати ризики і результати спілкування; брати відповідальність за свою безпеку і безпеку близьких людей.  

Муха О.О., урок повторення і узагальнення з правознавства в 11-б класі “Цивільне право України”. Мета уроку: активізувати пізнавальні активності учнів, розвивати  уміння працювати у групі, аналізувати поняття та робити висновки, виховувати правову культуру. Корисний досвід для колег: методики інтерактивного навчання. 

Марченко О. Є., узагальнюючий урок-конференція в 11 А класі на тему “ Вплив різних чинників на організм людини”. Метою уроку було узагальнити знання з теми; виробити навички в учнів в підготовці досліджень, презентацій,  тематичних виступів; розвивати вміння працювати на різних цифрових платформах, таких як  GPT, Google форми, Canva, Kahoot!; виховувати відповідальність, толерантність, формувати переконання і потребу вести здоровий спосіб життя.  

Гудзь Л. В., урок узагальнення та систематизації знань з теми “Тригонометричні рівняння”. Мета уроку: застосування набутих знань при розв’язуванні тригонометричних рівнянь. Розвиток логічного мислення , виховання   любові до предмета, формування математичної компетентності. 

Клепко І.В. Урок фізики у 8 класі. Тема: "Послідовне і паралельне з’єднання провідників". Мета: ознайомити учнів із послідовним та паралельним з’єднанням провідників і закономірностями, що існують у колах; навчитися розраховувати силу струму, напругу та опір на послідовних ділянках кола. На уроці учні проводили експерименти по складанню електричних кіл в лабораторії електрики з сайту цифрових симуляцій phet.colorado.edu та під керівництвом учителя встановили залежності електричних величин для обох видів з’єднання провідників. 

Пеляк В. А. Урок мистецтва в 11-Б класі. Тема: "Музика Німеччини. Музичні генії – Бах і Бетховен". Мета: ознайомитися з німецькою музичною школою на прикладі найвидатніших митців; вподобати музику Баха і Бетховена; удосконалити знання з музичної теорії і практики.  На уроці, крім сприйняття самих музичних композицій, учні повторили теоретичні поняття поліфонії, теми, фуги, симфонії, а ще спробували передати на папері свої відчуття та образи, що виникли у них під час прослуховування "Токати й фуги ре мінор для органа". На завершення уроку 11-класники спробували замінити хор Чиказького симфонічного оркестру, який грав їм 9-ту симфонію Бетховена, й заспівали "Оду до радості" - Гімн Євросоюзу.