Заходи, події

Національний тест із медіаграмотності

17 жовтня ліцеїсти долучилися до Національного тесту з медіаграмотнсті. Національний тест з медіаграмотності — це частина Глобального тижня медіаграмотності, який відзначають у всьому світі 24–30 жовтня. В Україні тест проводять уже втретє. І щоразу до нього долучаємось і ми.

Після відповіді на 25 запитань з 5 тематичних блоків учні дізналися свій результат. Вони були різними: хось досяг рівня "майже гуру", а комусь порадили і надалі удосконалюватися. 

Національний тест з медіаграмотності реалізовується національним проєктом з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунікацій за підтримки ПРООН в Україні й фінансування уряду Японії, а також проєктом з медіаграмотності і когнітивної стійкості в Україні, що реалізується Zinc Network і фінансується урядом Великої Британії. Національний тест з медіаграмотності втілюється разом з програмою USAID «Мріємо та діємо», яка виконується IREX in Ukraine, та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті», який втілюються IREX Ukraine за підтримки Посольства США.