Інженерний тиждень 2024

З 22  по 26 січня в Городищенському економічному ліцеї відбулися тематичні уроки в рамках Інженерного тижня 2024 року. Це проєкт для учнів покликаний зацікавити наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу. Заходи Інженерного тижня проводили вчителі фізики ліцею Ігор Володимирович Клепко та Володимир Михайлович Яровий. 

Протягом Інженерного тижня використовувалися розроблені  матеріали, які допомогли учням стати більш впевненими у власних силах та можливостях і  отримати задоволення від виконання різноманітних завдань. 

Учні 9-х класів ознайомилися з історією відкриття паперу і сучасним його використанням при виготовленні офісних і домашніх меблів. Для таких цілей чудово підходить гофрокартон.Також  спробували власні сили при виготовленні конструкції “ілюзія”. 

Десятикласники працювали над схемою створення циркуляційного світу і зменшенням кількості відходів внаслідок життєдіяльності людини. Використання вживаних матеріалів, переробка і виготовлення нових - це шлях до збереження цілісної екосистеми нашої планети. Також показали своє інженерне бачення при створенні моделі “перекотиполя”, яка вийшла дуже вдалою і відповідала поставленому завданню. 

Учні 8 класу працювали над різними інженерними проєктами. Серед них гра “лабіринт”, “модель на повітряній подушці”, гра “клік-клак”. Особливе задоволення відчувалося при спробі працювати в команді будуючи піраміди з використанням при цьому спеціального обладнання. Також продивилися презентацію “Цінна вода” та “Зелені будівельні матеріали”. 

Учні 11 класу працювали в дослідницьких групах. Їх завданням було з наданих матеріалів за інструкцією змайструвати прилад, провести експеримент та пояснити фізичне явище. У ході роботи змайстрували маятник Ньютона та провели дослід Ерстеда з приладом для демонстрації взаємодії провідників із струмом. Вдома Карпенко Вікторія та Майченко Богдан змайстрували паперову слінкі (крокуючу гвинтову пружину), а Жежер Анна і Набок Аріна - модель вітрячка з підручних матеріалів. Свої роботи діти записали на відео та продемонстрували у класі. 

Всім учням було запропоновано додаткове домашнє завдання по інженерним рішенням поставлених задач. Проведений тиждень показав, що навіть використовуючи підручні засоби можна розв’язувати різноманітні пізнавальні завдання і показувати своє творче інженерне мислення.