Нинішня війна, як і будь-яке інше лихо, нещадно руйнує всю природу – страждають повітря, вода, земля, рослини і тварини. Екологи попереджають, що рани, які російська армія завдає лісам, степам і водоймам України, залишаться на десятиліття, а спадок війни нестиме загрозу й після того, як гармати стихнуть.
Детально ознайомитись з наслідками війни для природи України ви можете за посиланням: https://www.bbc.com/ukrainian/extra/mwu5sxghvc/ukraine_war_damaged_nature
Наша перемога буде обов’язково, ми будемо європейською країною, з вічними людськими цінностями і високою екологічною свідомістю. Я впевнена що наші ліцеїсти, які досконало знають 17 Глобальних цілей, які поставило перед собою людство, прикладуть всіх зусиль для їх досягнення. І цьому є підтвердження.
Під час дистанційного навчання, продовжувалася робота по екологічному вихованню ліцеїстів. Одним із вдалих заходів, що сприяли активізації пізнавальної діяльності учнів і учениць стали уроки-конференції в 10-х класах. Учні підготували свої виступи, висвітлюючи питання утилізації відходів, рециклінг, біологічні добавки, біотехнології. Зупинились на питаннях використання хімічної, біологічної та ядерної зброї.
Змістовними були доповіді: Багатченко А., Побігайла Б. (10-А); Головко А., Головко А., Дудник І., Жежер М., Коваль А., Кошелєвої Н., Харенко Р. (10-Б). Цікаво свої питання висвітлили також Галич І., Гудзь О., Мазур О., Петренко В., Сальнікова А., Шевченко Д. (10-А); Кравець М., Вихватень М. (10 Б)
Учні 9 класу на уроках хімії пройшли квест по екомаркуванню. Найбільш активними були Бурлака Н, Завгородня В, Гуленко Н., Заболотня Л.
Дев’ятикласники також створили дошку Padlet « ПЛАНЕТА НАШ ДІМ. Що я роблю для неї?»
https://padlet.com/oksanamarchenko1704/7bobpzuabm7yndqf
Я мрію, що ми зустрінемось восени і посадимо багато дерев в честь нашої перемоги!
Вчитель біології та хімії Марченко О.Є.