Заходи, події

Освітній форум «Нова українська школа: сьогодні і завтра»


5 березня 2020 року заступник директора з навчально–виховної роботи Жанна Здоренко стала учасником освітнього форуму «Нова українська школа: сьогодні і завтра», який відбувся на базі комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» за участю Департаменту освіти і науки Черкаської  обласної державної адміністрації  і до участі в якому долучилися представники 15 виробників обладнання для Нової української школи, учителі, директори закладів освіти, керівники органів управління освіти, завідувачі методичних служб.

Відкрила роботу освітнього форуму ректор інституту Наталія Чепурна, яка орієнтиром даного заходу визначила застосування STEM-технологій в освітній сфері. З вітальним словом до учасників форуму звернувся Роман Боднар, голова Черкаської обласної державної адміністрації, який прокоментував освітню реформу та зазначив, що система освіти Черкащини сьогодні має достатній потенціал, щоб стати однією з найкращих в Україні і запевнив, що за активної підтримки держави, органів місцевої влади, місцевого самоврядування у закладах загальної середньої освіти буде створюватися новий освітній простір.

Під час освітнього форуму ПАТ «Литер», НВП «ENGLER», BMS Techno презентували: портативний пристрій «CamTouch», навчальні комп'ютерні комплекси, інтерактивні комплекси, лабораторне обладнання, робоче місце вчителя, обладнання для автоматичної обробки інформації, а також була представлена перша українська комплексна онлайн платформа Global Innovative Online School (GIOS), яка пропонує якісний сучасний контент згідно з шкільними програмами, в інтерактивному форматі та з використанням сучасних технологій: запущено курс з математики та критичного мислення, з анімаційними відеоуроками, опорними конспектами, інтерактивними завданнями, тестами і алгоритмом підлаштування під здібності дитини.

Ж.І.Здоренко відвідала майстер-клас на тему «Інтерактивна платформа Mozaweb як інноваційна STEM-технологія освітнього процесу».

Висновком форуму є факт, що STEAM-підхід дозволяє розвивати у учня гнучкість та критичне мислення; здатність вчитись та сприймати зміни, а не самі знання, які нині стають застарілими з неймовірною швидкістю.  Таке осучаснення навчального процесу сприяє кращому засвоєнню матеріалу, є ефективним мотиваційним компонентом, що зацікавлює учня та урізноманітнює урок і дає впевненість батькам у майбутньому дитини, яка після застосування STEAM-викладання має глибоке розуміння як жити у сучасному динамічному світі.