Суспільно-гуманітарного циклу

З досвіду роботи вчителя історії

У сучасних умовах важливою складовою розвитку вчителя є не лише постійне навчання, а й популяризація власного досвіду роботи. Учителька історії ліцею Олена Бурлака активно ділиться власним досвідом роботи, популяризує свої напрацювання та сучасні технології навчання.

Так, у рамках заходів з вшанування пам'яті жертв Голодомору 1932-1933 рр. учителька взяла участь у навчально-практичному семінарі "Вивчення Голодомору - геноциду в закладах освіти. Форми і засоби організації навчання" (19 листопада). Захід було організовано МОН у співпраці з Меморіалом жертв Голодомору. Під час семінару виступали провідні науковці, які звернули увагу вчителів сучасні підходи до вивчення та висвітлення теми Голодомору 1932-1933 рр. у школі. Учителі Ю.Гайдученко (Київ, фіналіст  (топ-10) премії Global Teacher Prize Ukraine), О. Бурлака (м. Городище, переможець Конкурсу "Учитель року - 2016" в номінації історія), Н. Власова (м. Дніпро, лауреат Конкурсу "Учитель року - 2016" в номінації історія) поділилися досвідом та обговорили можливості використання сучасних засобів та форм навчання під час вивчення Голодомору в школі. О. Бурлака виступила із доповіддю "Досліджуємо Голодомор - розвиваємо навички майбутнього", у які висвітлила можливості сучасних онлайн-сервісів для організації дослідницької діяльності учнів на уроках та в позаурочний час.

4 грудня О. В. Бурлака на запрошення директора ННІ історії і філософії Н. І. Земзюліної  провела навчальне заняття зі студентами-істориками  Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького. Під час заняття-практикуму студенти досліджували сучасні технології навчання, знайомилися з цікавими інтернет-ресурсами, розмірковували про переваги та можливі проблеми використання ІКТ в освітньому процесі. Працювали активно, продуктивно. Студенти приємно вразили мотивованістю, прекрасним володінням словом і готовністю ефективно працювати.